Veelgestelde Vragen
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
Gelieve 24-48 uur productietijd in te stellen voordat uw bestelling wordt verzonden. De gemiddelde verzendtijd is 7-10 werkdagen, exclusief feestdagen.
Trackingnummers worden 3-5 werkdagen nadat uw bestelling is VERZONDEN bijgewerkt. Als u na 5 werkdagen geen trackingnummer heeft, stuur dan een e-mail naar support@kardona.nl.
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ik ben niet helemaal tevreden met mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Wij bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. U krijgt 30 dagen de tijd om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling. U moet het op eigen kosten terugsturen, en zodra wij het product hebben ontvangen, zullen wij het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Gelieve de naam en het bestelnummer op het geretourneerde pakket te vermelden.
Let op: Als uw pakket onderweg is, moet u wachten totdat het arriveert en het retourneren voordat u een terugbetaling ontvangt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling zonder boete annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het item al is verzonden, kunt u ons eenvoudige retoursysteem gebruiken om een volledige terugbetaling te ontvangen.
Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?
Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, wat moet ik nu doen?
Als u een verkeerd adres hebt gespeld of automatisch een incorrect adres is ingevuld, antwoord dan eenvoudig op uw bestelbevestigingsmail en bevestig dit. Zodra u dubbel hebt gecontroleerd of het opgegeven adres incorrect is, kunt u ons via e-mail op de hoogte stellen via support@kardona.nl. Als het opgegeven adres verkeerd is, kunnen we het adres binnen 24 uur aanpassen naar het juiste adres. Na 24 uur van een incorrecte adresinvoer wordt er geen terugbetaling gegeven.
Ik heb een vraag die niet beantwoord is, kunt u mij alstublieft helpen?
Ik heb een vraag die niet beantwoord is, kunt u mij alstublieft helpen?
Absoluut! Stuur ons een e-mail naar support@kardona.nl en we helpen u graag op elke mogelijke manier. We ontvangen een groot aantal e-mails, dus als u snel een reactie wilt, voeg dan uw bestelnummer toe en beschrijf het probleem duidelijk. Bedankt!